Vi søger Sponsorer

Vi er en nyere lokalforening stiftet i 2018 der arbejder for at fremme og bevare fællesskabet og fællesskabsfølelsen i vores store landsby i den sydlige del af Aabenraa kommune, så vi fortsat er et attraktivt sted at bo og arbejde.

Vil du være med til at berige vores lokalsamfund?

Kære Virksomhed

Vi er beriget af mange aktive og ildsjæle i Frøslev-Padborg og man kan som borger være med til at påvirke vort dejlige lokalområde.

Helt aktuelt arbejder vi på at skabe en attraktiv fritidspark hvor vi alle, børn, unge, voksne og ældre, kan mødes og lege og hygge og bevæge os sammen. Det mener vi er vigtigt, eftersom:

• Vi har mistet vores Fodbold Stadion, som er flyttet til en anden by
  • Vores store skole og fritidshjem er lukket og flyttet længere væk

For at vi kan realisere vores planer og drømme for fællesskabet i Frøslev Padborg, har vi stadig brug for støttemidler, små som store.  Derfor vil vi gerne fortælle jer lidt mere om vores projekt og håber i finder vores ide lige så fremragende som vi selv

Det vil vi arbejde med i 2023

• Vi vil gerne etablere faste arbejdsgrupper.
  • Arrangere Sankt Hansfest
  • Afholde høstfest i Frugthaven.
  • Arbejde med mere biodiversitet i FP Fritidspark.
  • Afmærkning af en fast rundboldbane.
  • Optegning af hinkeruder på den asfalt vi har til rådighed.
  • Købe og opsætte basketnet.
  • Søge funding til lege og motions redskaber.
  • Vi vil arbejde for at der bygges et fysisk mindesmærke for Frøslev-Padborg Skole.

Og så ønsker vi os stadigvæk en multibane og en stor grillhytte

Det nåede vi i 2022

• Vi fik plantet alle træer og buske i frugthaven som planlagt - 180 ialt.
  • Vi fik færdig etableret Multigolfbanen og den blev officielt indviet i oktober med deltagelse af sponsorer og leverandører og undervisning i diskgolf
  • Vi holdte Sankt Hans med 350 gæster
  • Vi holdte høstfest
  • Vi søgte midler til basketkurv og fik det godkendt.

Det nåede vi i 2021

• Frugthaven blev indviet med 171 sponsorerede træer og bistade.
  • Mødestedet med bålplads og grillrist blev helt klar til brug.
  • Krolfbanen er anlagt og klar til brug.
  • Beachvolleybanen har fået et nyt læs strandsand sponsoreret.
  • Multigolfbanen blev næsten færdig.
  • Sankt Hans bål bliver en ny tradition.
  • Vi deltog i projekt Ellevilde Egne og fik anlagt forskellige vilde bede i fritidsparken.
  • Med midler fra Aabenraa Kommunes materialepulje blev der indkøbt havetraktor, buskrydder og leer.

Det nåede vi i 2020

• En fælles indhegnet Frugthave med 70 træer
  • Et overdækket mødested med bålplads og grillrist

Det nåede vi i 2019